11.01.2010

Sexy doll, która... mówi!

Coraz bardziej żałuję, że nie pojechałem na targi CES do Las Vegas. Zresztą nikt mnie nie zaprosił (a to błąd*) ani tam nie wysłał. A żałuję tym bardziej, że kilka dni po imprezie technologicznej rozpoczęły się targi Adult Entertainment Expo 2010 - branży rozrywki dla dorosłych. Na tej imprezie również można było podziwiać osiągnięcia techniczne np. sexy robota - lalkę, która służy... powiedzmy, że nie tylko do tego, do czego służą sexy dolls - ona gada, więc jest idealnym gadżetem dla samotnych.

O seks robocie dowiedziałem się z podserwisu Yahoo. W artykule napisali, że robota produkuje firma True Companion. Robot jest podłączony do komputera i jest zaprogramowany aby rozmawiać. Na przykład o piłce nożnej. Interesująca jest historia powstania Roxxxy (tak się nazywa ta mechaniczna dziewczyna). Jej konstruktor wpadł na pomysł stworzenia gadającego robota po tragicznej śmierci swojej przyjaciółki w zamachach z 11 września 2001 r. Opowieść jak z Vonneguta!

Niestety robotem, który mówi i ma sztuczną inteligencję nie było zainteresowania. Dlatego konstruktor wpadł na pomysł zbudowania seksownej lalki - teraz wszyscy o niej mówią, a nawet ja o niej piszę.

Nie udało mi się znaleźć zdjęć Roxxxy. Na stronie producenta czyli TrueCompanion.com nie widziałem fotek. Może dlatego, że wejście bezpośrednie jest niemożliwe - strona nie działa, pewnie jest przeciążona po artykule w Yahoo. Wchodziłem na nią sobie znanymi metodami i nie było obrazków.

Czas na dygresję: temat skojarzył mi się z numerem republiki, bardzo fajnym, więc wrzucam:


(*)Teraz wyjaśnię czemu niezaproszenie mnie na CES było błędem: mógłbym fantastycznie zrelacjonoać imprezę. Media w naszym kraju rzadko wysyłają ludzi za Ocean a przez to nie dysponują ciekawymi tekstami i zdjęciami. Szanowne firmy, pamiętajcie o mnie następnym razem. Wymagający nie jestem, wystarczy mały hotelik w centrum i bilet na samolot. Wyżywię się sam.

A targi dla dorosłych też bym chętnie odwiedził i zrelacjonował. A tak, pozostaje nam jedynie obserwacja imprezy na jej stronie www.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz