19.01.2013

W jakie społeczności wejść w roku 2013?


Popularność serwisów społecznościowych stale się zmienia. Serwisy również ewoluują. Jedne upadają (Grono.net), inne ledwie zipią i próbują znaleźć dla siebie drogę (GoldenLine), jeszcze inne mają się wciąż znakomicie (Facebook) a inne przeżywają reinkarnację (new.myspace.com). W które media warto inwestować, promować na nich biznes? W tym poście próbuję zabawić się we wróżkę (wróża?) i przewidzieć najważniejsze, tegoroczne trendy w marketingu w Web 2.0.

15.01.2013

Socjogram na fejsie - lekkie rozczarowanie

Liczyłem, że Zuckerberg na dzisiejszej konferencji przedstawi dość ważne, nowe produkty, narzędzia. Okazało się, że zapowiedział nową, spersonalizowaną wyszukiwarkę Graph Search do kopania w ogromnej już bazie danych użytkowników Facebooka. Zapowiada się ten Socjogram dość ciekawie, bo pozwoli poznawać nowych ludzi np. o tych samych zainteresowaniach. Nie jest to przełom w mediach społecznościowych, ale krok naprzód w walce konkurencyjnej z Google+ i nowym Myspace.