8.10.2010

Wydawcy książek preferują firmę Jobsa

Amerykańscy wydawcy prasy i książek wierzą, że dzięki Apple zarobią pieniądze. Polscy również. Coraz więcej tytułów prasowych można czytać na urządzeniach z jabłkiem a teraz konsorcjum polskich wydawców książek wprowadza do AppleStore aplikację Woblink, która umożliwi czytanie ich e-booków i e-komiksów. Chodzi o firmy Albatros, Czarna Owca, Mag, Muza, Prószyński, WAB, Wydawnictwo Otwarte, Znak i Zysk.

Aplikacja Woblink została zgłoszona do sklepu Apple i czeka na akceptację. Przy okazji wydawcy zrobili ciekawy konkurs. Po wejściu na Woblink.com można wziąć udział w facebookowym konkursie. Osoba, która odgadnie kiedy aplikacja trafi do sklepu, wygra iPada. Dobry chwyt marketingowy. Ale nie znamy odpowiedzi na najważniejsze pytanie: ile będą kosztowały książki w Woblink?