20.10.2012

Instagram: edycja zdjęć i dodawanie tagów

Niektórzy z Was trafiają do mojego bloga przez wujka Google'a szukając porad na temat aplikacji Instagram. Najczęściej szukacie informacji o edycji zdjęć oraz sposobu na dodawanie tagów. Specjalnie dla Was sporządziłem krótki przewodnik po aplikacji i jej podstawowych funkcjach. Gdybyście nadal mieli trudności z obsługą aplikacji, przeczytajcie komentarze pod tekstem. Jeśli nie ma odpowiedzi na Wasze pytanie, napiszcie swój komentarz, a być może ktoś coś doradzi.



Poniższy artykuł może zawierać nieaktualne treści, gdyż powstał w 2012 r. O nowej wersji aplikacji przeczytasz w tekście Nowy Instagram z funkcjami edycji




W przewodniku zastosowałem zrzuty z ekranu. Jeśli obrazek jest za mały, możecie w niego kliknąć, ale sugeruję odpalić zrzut w nowej zakładce, aby nie zniknął Wam tekst sprzed oczu. 

Jak widać na zdjęciu powyżej, aplikacja wita użytkownika stroną domową na której promuje interesujących użytkowników. Na dole mamy kilka opcji: domek (strona domowa), eksplorację serwisu (przegląd fajnych zdjęć i filmów), aparat foto (robienie i dodawanie zdjęć), newsy i opcje. Korzystanie z Instagram zaczynam od dodania zdjęcia - klikamy w aparat. Teraz można wykonać zdjęcie (aparatem) lub wybrać gotowe z galerii smartfona. Wybieram z galerii zdjęcie Klaudii.

[Przyznaję, nie jest to zdjęcie zrobione smartfonem, wybrałem je z komputera, tylko dla tej prezentacji] Generalnie jestem przeciwnikiem dodawania do Instagram innych zdjęć niż komórkowe, o czym możecie przeczytać w tekście Dlaczego Instagram jest do bani?


Zdjęcia i filmy w Instagram prezentowane są w formacie 1:1, czyli w klasycznym kwadracie, znanym z fotografii analogowej (Polaroid). Gotowe zdjęcia z telefonu mają prawdopodobnie inny stosunek boków, dlatego w kolejnym kroku musicie przyciąć wybraną fotografię w kwadrat (chwytając palcami punkty po bokach) i zatwierdzić kadrowanie przyciskiem "OK" - tak, jak na obrazku powyżej.


W górnym menu mamy opcje do wyboru: ramka, głębia ostrości (blur - domyślnie wokół środka kadru, ale możemy palcem ustawić inne miejsce zamglenia), jasność i kontrast, obracanie (np. dla zdjęć, które wyszły krzywo), przycisk zatwierdzenia edycji. W dolnym menu wybieramy filtr, czyli efekt artystyczny dla zdjęcia, jaki nam pasuje. Po skończonej edycji klikam w prawy górny róg [>>], aby przejść dalej, do opcji tagowania i udostępniania zdjęcia .


Na tym etapie można dodać opis zdjęcia (nie jest wymagany) w polu, które widzicie obok miniatury zdjęcia. Dodajemy też tagi, czyli słowa kluczowe, po których użytkownicy aplikacji docierają do zdjęć.

Co wpiszecie w polu opisu zdjęcia, zależy od Was. To Wasza wiadomość do wszystkich, którzy zobaczą zdjęcie. Wraz z opisem, albo w opisie, lub pod opisem, powinniście dodać tagi. Tagi to słowa kluczowe, po których inni użytkownicy Instagrama będą mogli dotrzeć do Waszego zdjęcia. Osobiście czasami umieszczam opis i/lub tagi w języku angielskim. Instagram to aplikacja międzynarodowa. Czemu nie zwiększyć sobie liczby potencjalnych obserwatorów, dzięki angielskim tagom?

Jak widzicie na powyższym zrzucie z ekranu, dodałem opis, który zawiera tagi. W ten sposób upiekłem dwie pieczenie na jednym ogniu - nie muszę robić osobno opisu oraz tagów.
[Na tym etapie dodawania zdjęcia, można też wybrać opublikowanie zdjęcia w serwisach Twitter, Facebook i Tumblr - wyświetlą się naszym znajomym wraz z opisem i tagami]

Uwaga: w Instagramie używamy hashtagów, czyli tagów poprzedzonych znakiem # (krzyżyk). Dzięki krzyżykowi tagi stają się aktywnymi linkami, czyli odróżniają się od zwykłych słów w opisie zdjęcia. 

Oto opis zdjęcia po angielsku:

#Claudia sitting on #pavement

Jak widzicie, hashtagami stały się dwa słowa kluczowe opisu "Klaudia siedzi na chodniku" (Claudia i pavement). Osoby, które wpiszą w wyszukiwarce aplikacji któreś z tych słów, dotrą do mojego zdjęcia. To tylko przykład, możecie tagować i opisywać zdjęcia dowolnie, zależnie od Waszej kreatywności. Pod przykładowym zdjęciem mogłem dodać jeszcze takie hashtagi jak: #dziewczyna, #girl, #blondie, #portret itp.


Gotowe, otagowane zdjęcie wygląda jak na obrazku powyżej [to, co otagowane staje się aktywnym linkiem]. A co zrobić, jeśli macie już zamieszczone zdjęcia i chcielibyście teraz dodać do nich tagi (gdy np. zapomnicie o tym wcześniej)? To bułka z masłem :)


Zauważcie, że opis zdjęcia oraz tagi tak naprawdę dodajecie w polu komentarza (Instagram jest bardzo prosty i nie ma osobnych pól na dodanie opisu). Czyli klikacie w ikonkę z dymkiem i wpisujecie tagi - słowa, które nawiązują do opublikowanego zdjęcia. Na powyższym obrazku widać, że w komentarzu pod zdjęciem dopisałem kolejny hashtag: #Warsaw.

Uwaga: przy zdjęciu można dodać maksymalnie 30 tagów. Nie wiem czy jest sens dodawania aż 30, dlatego mnie to ograniczenie nie przeszkadza. Niektórzy wykorzystują maksymalną liczbę tagów wpisując długi ciąg wyrazów np. #kot#niebo#iphone#chmury#cool... itd. To zwiększa liczbę potencjalnych lajków, o ile komuś zależy na ilości ;)

Tagi można dodawać oczywiście po polsku. Osobiście dodaję też po angielsku, co pomoże zwiększyć liczbę potencjalnych odbiorców, gdyż Instagram to serwis globalny.

I to koniec, cała filozofia, jeśli chodzi o podstawowe funkcje potrzebne do korzystania z aplikacji Jeśli macie pytania związane z Instagramem, napiszcie je w komentarzu pod tekstem.

Aktualizacja: od pewnego czasu w Instagram umieszczane są też krótkie filmy. Dodajecie je w prawie identyczny sposób jak zdjęcia, z tym, że zamiast kliknąć w ikonkę aparatu, klikacie w ikonkę kamery, aby nakręcić filmik.

Mój nick w Instagram to mobpick (http://instagram.com/mobpick). Zapraszam do obserwowania i komentowania moich komórkowych fotek.

Zobacz też posty:

185 komentarzy:

  1. Anonimowy11/27/2012

    Wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/02/2013

    Kiedy próbije wstawić zdjęcie na instagram pokazuje się tylko część zdjęcia, jakby program powiększył zdjęcie i widac tylko pewna jego częśc. Co jest nie tak? Co zrobić,aby to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Być może musisz palcami zmniejszyć widok zdjęcia na ekranie. Jeśli ktoś miał podobny problem, proszę o wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/05/2013

    A ja mam pytanie, ponieważ nie wiem, jak na instagramie wstawiać emotki ;/ mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak je wstawiać?

    OdpowiedzUsuń
  5. W Instagram nie ma emotikonów. Niektórzy użytkownicy smartfonów mają specjalne aplikacje do wstawiania emotów (nie tylko w Instagram ale np. też w sms czy e-mailach). Aplikacje można znaleźć w Apple Store i Google Play/Android Market. Uprzedzam, że każda aplikacja oferuje inne emoty, nie ma jednego standardu. Poza tym jest ryzyko, że emoty wstawiane przez Ciebie nie będą się prawidłowo wyświetlać na wszystkich innych smartfonach. Najlepiej przetestować klika aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4/10/2013

      A co trzeba wpisać w Apple Store aby ściągnąć te emotikony?

      Usuń
    2. Anonimowy4/19/2013

      Jakaś przykładowa darmowa aplikacja dla iPhona do emotikon?

      Usuń
    3. Anonimowy5/01/2013

      emoji keyboard, mozna pobrac w google play ;)

      Usuń
    4. w iPhonah to nie jest aplikacja, to jest w ustawieniach sprzetu apple: ustawienia-ogólne-klawiatura-klawiatury-dodaj klawiaturę-Ikony Emoji. Ot, cała filozofia ;)

      Usuń
  6. Anonimowy1/11/2013

    Jak zeobic kostke ze zdjecia a mianowicie 9 w jednym???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie robi się w Instagram, ale w innych edytorach grafiki. Wielu użytkowników najpierw w nich obrabia fotki, później wrzucają je do Instagram.

      Usuń
    2. Anonimowy12/23/2013

      Polecam program InstaSize.

      Usuń
  7. Anonimowy1/13/2013

    Chociaż poprawnie
    dodaje tagi nie wyświetlają się one później na ich stronie, dzieje się tak tylko w ostatnio dodanych zdjęciach o co może chodzić? czemu jeśli dodam takie tagi jak same like4like komentarz znika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sieci są wpisy osób, które mają podobne problemy i nie znajdują rozwiązania. Spróbuj się wylogować i zalogować ponownie, ewentualnie zaktualizować aplikację.

      Usuń
  8. ja ma problem, ponieważ gdy wklejam jakies zdjęcie to jest ono całe czarne, nawet gdy je dodaje na tablice nadal jest czarne. Jedynie zdjęcie profilowe wczutyje się tak tak powinno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się czasami dzieje po ostatniej aktualizacji aplikacji. Spróbuj Paulino zrestartować smartfon. Jeśli to nie pomoże, to albo trzeba dokonać powrotu do starej wersji Instagram (nieco skomplikowane) albo zaczekać na kolejną wersję z poprawką.

      Usuń
  9. Niby XXI wiek ale ja jakoś nie potrafię ustawić zdjęcia profilowego, jakieś wskazówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ustawienia (prawy dolny róg) -> kwadrat w prawym górnym rogu i ustawienia znalezione ;)

      Usuń
  10. Witaj. Czy jest możliwość dodania tytułu zdjęcia już opublikowanego ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Instagram nie ma tytułów zdjęć. Masz pewnie na myśli opis. Opisy to tak naprawdę komentarze. Wystarczy dodać nowy komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Faktycznie (brałem błędnie za tytuł lokalizację( Dziękuję za odpowiedź. Pozdro.

      Usuń
  11. A jak obserwować tagi na instagramie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy2/17/2013

    Mozna edytowac swój komentarz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2/17/2013

      Nie da się, można tylko usunąć komentarz.

      Usuń
    2. Anonimowy3/02/2013

      Jak mozna go usunac?

      Usuń
  13. Cześć. Mam problem z instagramem. Mianowicie czasami bywa tak, że jak wrzucam zdjęcie to telefon i aplikacja zawiesza mi się. Muszę wtedy resetować go i raz problem mija, raz nie... Pomaga w większości odinstalowanie aplikacji i zainstalowanie jej ponownie. Tylko to jest trochę męczące, robić coś takiego parę razy w tygodniu... Dzięki za pomoc, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się już zdjęcie załaduje to jest czarny kwadrat. Tutaj nawet resetowanie nie pomaga...

      Usuń
    2. Obawiam się, że nie można nic zrobić. Na razie, do kolejnej aktualizacji aplikacji.

      Usuń
  14. Anonimowy3/04/2013

    Widziałam kiedyś na Instagramie "sklejone" zdjęcia lub takie, które mają określony kształt np. serce. Czy da się zrobić coś takiego na Androidzie? Czy działa to tylko na iPhone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się da. Jest wiele aplikacji do edycji zdjęć i grafiki na smartfonach. Ale to nie są funkcje aplikacji Instagram.

      Usuń
  15. Anonimowy3/07/2013

    Ja mam maly problem ze zdjeciem profilowym, mianowicie kiedy juz wybiore zdjecie i probuje je zaladowac to wyskakuje blad, ze nie mozna zaktualizowac i zdjecia i mam sprawdzic polaczenie z internetem. Z polacseniem wszystko jest w porzadku, wiec nie bardzo wiem, co w takiej sytuacji zrobic.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, mam LG l5, zawsze telefon normalnie przyjmował instagrama, teraz nagle gdy chce dodać zdjęcie a właściwie, zrobić zdjęcie, przerobić mogę ale żeby dodać tagi itd to już telefon się resetuje?? usunęłam aplikacje i pobrałam jeszcze raz, nadal nie działa!! Czym może być skutek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3/10/2013

      mam tak samo..

      Usuń
    2. odpowie mi Pan?:)

      Usuń
    3. Chyba nikt nie zna odpowiedzi. Ile telefonów, systemów operacyjnych i różnych konfiguracji (zainstalowanych aplikacji), tyle różnych problemów ;) Na stronie Instagrama radzą zaczekać na aktualizację.

      Usuń
  17. Anonimowy3/10/2013

    gdy dodam tagi i wejde w nie np #girl to nie pojawia sie w tagu moje zdjecie, dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wpisaniu #girl w wyszukiwarce znaczników, wyskoczyło ponad 76 mln zdjęć. Masz pewność, że nie ma wśród nich twojego? ;)

      Usuń
  18. Moj problem polega na tym ze instagram sam dokadrowywuje mi zdjecia. Nie dając możliwości (jak we wcześniejszych wersjach) zeby wrzucić całe zdjęcie z czarnym paskiem u góry i u dołu foty. Da sie cos z tym zrobic, bo wczesniej radziles zeby zmniejszyć palcami, ale nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosił bym bardzo o pomoc. Gdyż kadrujac każde zdjęcie dużo trace

      Usuń
    2. Nie rozumiem o co chodzi z tymi paskami. W Instagram możliwy jest tylko kwadrat, bez marginesów.

      Usuń
    3. Dawniej dało sie w instagramie wrzucić całe zdjęcie w poziomie tylko do kwadratu uzupelnialy je czarne paski z góry i z dołu. Nie wiem jak sie to fachowo nazywa. Tym samym nie musiałem kadrowac zdjecia tylko mogłem wrzucić całe. Teraz jest to nie możliwe :/

      Usuń
    4. To dawniej miałeś jakiś błąd. W Instagram dodaje się tylko zdjęcia o równych bokach (można zdecydować czy przyciąć je na górze, na dole czy z boku) - to standard. Cała zabawa polega na tym, że przypominają odbitki robione aparatem Polaroid w formacie 1:1 :)

      Usuń
    5. Ale do dzis kupę ludzi wrzuca całe zdjecia. Luknij na moj profil @swienty. Bo moze złe tłumaczę o co mi chodzi.

      Usuń
    6. Już wiem. Nie będę się rozwodził, bo łatwo wygooglać metody wrzucania zdjęć w oryginalnym rozmiarze. Podobno łatwiej mają użytkownicy iPhone'a, zaś w Androidzie trzeba zainstalować apkę SquareIT. Nie przetestuję, wolę kwadrat ;)

      Usuń
    7. Anonimowy4/19/2013

      Witam. A czy mógłby Pan podać te metody wrzucania zdjęć w oryginalnym rozmiarze dla iPhona 5? Bo niestety nic takiego nie znalazłam.

      Usuń
    8. Aplikacja: http://bit.ly/173DatU

      Usuń
  19. Witam. Mam pytanie co trzeba zrobić, aby pokazywały mi się zdjęcia w tle???
    Szukałam we wszystkich ustawieniach i nie mam pojęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edzia, ale w jakim tle? Sprecyzuj ;)

      Usuń
    2. Chodzi o to, że jak wchodzimy na swój profil to u góry wyświetlają się zdjęcia które wcześniej dodawaliśmy.
      Mam ten sam problem..

      Usuń
  20. Mam pytanie, jak chcę zrobić zdjęcie w instagramie, to pokazuje mi się tylko z prawej strony wąski prostokątny pasek, reszta ekranu jest ciemna. Widzę tylko część fotografowanego obiektu. Potem jak zdjęcie zrobię jest całe, ale przy fotografowaniu to uciążliwe.
    Dlaczego tak się dzieje ? Czy mogę prosić o pomoc?
    Z pozdrowieniami
    Majana

    OdpowiedzUsuń
  21. Może musze wyłączyć funkcję zaawansowanego aparatu Instagram? Mam to włączone w ustawieniach. Może ten zaawansowany nie działa dobrze w Sony XPeria?

    OdpowiedzUsuń
  22. Moj problem polega na tym ze instagram sam dokadrowywuje mi zdjecia. Nie dając możliwości (jak we wcześniejszych wersjach) zeby wrzucić całe zdjęcie z czarnym paskiem u góry i u dołu foty. Da sie cos z tym zrobic, bo wczesniej radziles zeby zmniejszyć palcami, ale nie działa

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy3/15/2013

    Czy da sie na instagrama wrzucić zdjecie robione tabletem ale nie w tej aplikacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie spróbujesz? Zakładam, że masz zainstalowany Instagram na tablecie.

      Usuń
  24. a ja mam pytanie: wiele osób ma zdjęcia u góry, za zdjęciem profilowym. Jak je zrobić - a w sumie wstawić tam? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy3/27/2013

    Witam,korzystam z instagramu od ok.2 m-cy,nie było problemu,jednak teraz ,gdy chcie z mojej galerii telefonu,anie zrobione w instagramie,to po "obróbce"zdjęcia,w momencie ,gdy powinno się przesłać telefon za każym razem sam się wyłącza!.Restartowałam go i nic;co mam zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy3/27/2013

    Mam duży problem, a dokładnie kiedy chce dodać zdjęcie na stronę, telefon od razu mi się wyłącza. Odinstalowałam i ponownie zainstalowałam program, ale to nic nie pomogło.. miałbyś jakiś pomysł co z tym zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy3/30/2013

    mam ten sam problem ! dlaczego wyłącza mi się telefon, gdy chcę dodać zdjecie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motorola z Windowsem 9? A na serio, skąd ktoś ma wiedzieć czemu wam coś nie działa, skoro nie podajecie modelu telefonu? U mnie działa - jak mawiają informatycy ;)

      Usuń
  29. Anonimowy4/06/2013

    czy można z komputeraz dodac zdj na instagram bo kolega załozył mi na swoim tel i loguje się prze komputer i nie mam nigdzie zakładki zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy4/06/2013

    mój telefon to LG swift L5. Wiec co robic kiedy telefon się wyłącza w trakcie dodawania zdjęcia ?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyć konto na forum użytkowników telefonów marki LG. Porada znajduje się w wątku pod adresem http://www.lgswift.pl/post145014.html Dostępna jest dla zalogowanych użytkowników.

      Usuń
  31. ja nie potrafię wygoglować, jak można dodać zdjęcia z komputera, w innym formacie niż kwadrat... za cho...lerę nie wiem jak, proszę o pomoc... chodzi mi o to by instagram, w momencie, kiedy dodaję fotę w formacie "nie kwadracie" sam mi dopasowywał je "w kwadrat" zostawiając po bokach wolne miejsce.... pozdro, Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała zabawa polega na kadrowaniu w kwadrat, więc nie widzę tu problemu. Są inne serwisy w któych można zamieszczać zdjęcia w innych proporcjach boków. Ale skoro się upierasz... Wyżej w komentarzu napisałem, że w Androidzie należy zainstalować aplikację Square IT. Jak rozumiem apkę już masz. Jak jej użyć, mówią np. na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=1q0oqA6-oPY

      Usuń
    2. oki, dziękuję :) pzdr.

      Usuń
  32. Anonimowy4/10/2013

    Witam. Mam pytanie dotyczące nazwy na Instagramie. Czy kiedy ją zmienię, zachowają się na moim koncie zdjęcia wstawione jeszcze za starej nazwy? Czy może utworzy mi się nowe, "czyste" konto, bez zdjęć?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było by dziwne, gdyby po edycji profilu skasował się profil. Pozdrawiam.

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy4/11/2013

    czy ktoś mi powie jak dodać komentarz pod zdjęciem profilowym mojemu znajomemu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy4/16/2013

    ja mam pytanie czy idzie na androidzie odpowiedzieć bezpośrednio do komentującej osoby? przytrzymywanie dłużej nazwy użytkownika nie działa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5/01/2013

      wystarczy nacisnąć @ i wpisac nazwe uzytkownika do ktorego chcesz odpowiedziec, u niego w powiadomieniach pokaze sie, ze ktos o nim wspomnial w komentarzu :)

      Usuń
    2. Anonimowy5/06/2013

      no niby wystarczy przepisać ale przepisywanie niektórych nazw użytkowników jest mało wygodne... stąd pytam czy idzie jakoś przez zaznaczenie

      Usuń
  36. Anonimowy4/24/2013

    czy rozwiązał ktos może ten problem z wylączającym się telefonem podczas wstawiania zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy5/03/2013

    Witam, czy można skopiować zdecie dostepne na instagramie? Moja kolezanka zrobila nam kiedys super focie, a teraz sa dostepne tylko tam :| Drugie pytanie to czy korzystajac z Instagram przez komputer mam opcje wyszukiwarki tagów?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy5/05/2013

    Mam problem z instagramem! po dwoch pierwszych aktualizacjach wstawione przeze mnie zdjecia sa niewyrazne i widac piksele! czy da sie wrocic do starej wersji instagramu? jezeli tak to prosze o pomoc!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy5/06/2013

    A ja mam pytanie odnośnie udostępniania. Kiedy próbuję udostępnić zdjęcie na FB wkleja mi tylko link do strony ze zdjęciem.
    Czy możliwe jest umieszczenie zdjęcia a nie linku ??

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy5/06/2013

    ja również mam problem z tagowaniem zdjęć. Moje zdjęcie nie wyświetla się pod tagiem. wiem bo zdjęć pod tym tagiem jest ok 270 i sprawdziłam wszystkie - moich nie ma :( czy moge jakoś to zmienić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5/07/2013

      też mam z tym problem :( dodaje tagi a moich zdjęć tam nie ma,pomocy!

      Usuń
    2. Być może musicie zmienić ustawienia prywatności zdjęć albo profilu. Możliwe jest, że macie zbyt świeże konta i musicie zaczekać. Albo spróbujcie połączyć konto w Instagram z Facebookiem (ewentualnie rozłączyć). Można spróbować utworzyć nowe konto na Instagram. A może to jakiś error... W ostateczności możecie zadać pytanie ludziom z Instagrama, na stronie jest formularz kontaktowy (ponoć długo się czeka na odp.).

      Usuń
    3. Anonimowy5/07/2013

      Konto mialam juz od dluzszego czasu tylko nigdy nie zwracalam uwagi na tagi wiec nie sadze zeby byla to wina "swiezosci" konta. Ustawienia prywatnosci w porzadku, polaczenie/rozlaczenie z facebookiem nic nie dalo, nowe konto - jedno zdjecue zatagowane kolejne trzy juz nie :( nie mam pojecia o co chodzi. Pozostaje napisac do instagrama

      Usuń
    4. Anonimowy7/26/2014

      a robisz spacje po tagu ? np. #girl #boy ? Może to jest przyczyna

      Usuń
  41. Anonimowy5/09/2013

    chciałabym dodać zdjecie w pionie, a nie w kwadracie. jest to możliwe?

    OdpowiedzUsuń
  42. Czasami nie chce mi dodac w zestawieniu pewnych tagow. Pojedynczo wchodza, ale w zestawieniu z innymi pojawia sie blad. Nie rozumiem tej filozofii. Czy moge prosic o porade?

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy5/29/2013

    Hej. ;) Mam problem z Instagramem. Nie wyświetlają mi się emotikony, a zamiast nich mam puste kwadraty. Mam zainstalowaną klawiaturę Emoji keybord i nic.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy5/31/2013

    Widziałam wiele razy jak ludzie dają puste komentarze, w sensie tylko widać ich nazwę pod zdjęciem np. koleżanki ? jak tak zrobić , kiedy dodać komentarz można tylko gdy jej coś napisane.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy6/02/2013

    Hej mam problem z tagami na instagramie. Chodzi o to, że kiedy taguje zdjęcie nie jest to widoczne dla innych (oprócz ludzi którzy mnie obserwują ) innymi słowy nie idzie to w świat :D heh co mam zrobić ? dzieje się tak od pewnego czasu ?

    Przykład : kiedy oznaczę #kot #pies #coś i potem chcę wejść pod zdjęciem w ten tago otwiera mi wszystkie koty psy itd a mojego zdjęcia nie ma...

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omawialiśmy to kila komentarzy wyżej. Nie ma na razie rozwiązania, o ile jest jakieś jedno uniwersalne.

      Usuń
    2. Anonimowy6/03/2013

      jest już jakieś rozwiązane dla tego problwmu? mam taki sam problem nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi co robić..

      Usuń
    3. mam ten sam problem !!!!

      Usuń
  46. Anonimowy6/06/2013

    nie moge sie zalogowac poniewaz wyskakuje mi "bład" co to oznacza ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy6/07/2013

    Ja również ma problem z instgagramem po aktualizacjach.... największym jest to ,że po dodoaniu znacznika moje zdjęcia nie wyświetlają się na stronach danego znacznika, dodając 30# za jednym razem mam 0 lajków... jaka może być tego przyczyna ?

    OdpowiedzUsuń
  48. a ja dla odmiany nie mogę dodać lokalizacji, wyskakuje błąd "nie można wczytać lokalizacji" ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy6/10/2013

      Ja też! Proszę o odp.

      Usuń
    2. A korzystaliście kiedyś z aplikacji opartych o geolokalizację? GPS telefonu trzeba skonfigurować, zanim zacznie działać i współpracować z aplikacjami. U mnie w Instagramie też nie da się dodać lokalizacji, ale nie potrzebuję tego ficzera.

      Usuń
  49. co zrobić żeby nie ucinało zdjęć tylko dodawało je w całośći ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7/08/2013

      musisz ściągnąć aplikacje nocrop : )

      Usuń
  50. Anonimowy6/09/2013

    jest możliwość dodania lokalizacji do zdjęcia, po jego wrzuceniu w sytuacji gdy zapomniało się ją dopisać?

    OdpowiedzUsuń
  51. O co chodzi z tym instafood , instagood itd. ? Chodzi o tagi.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy6/23/2013

    A ja mam pytanie odnośnie filtrów. Kiedyś mogłam nałożyć filtr z taką ramką z napisem rvp100, teraz nie mam tego filtra. Dlaczego? czy mogę coś zrobić żeby go mieć? bardzo mi zależy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja mam inny problem. Np. Zrobiłem zdjęcia w Toruniu, Mediolanie ale mieszkam w Warszawie. Czy mogę otagować w jakikolwiek sposób te obiekty na mapie?

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy jest już rozwiązanie na temat tych tagów, gdzie nie widać swoich zdjęć ? Mój chłopak ma ten problem od kilku dni.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy7/07/2013

    Mój instagram przestał działać nie moge lajkować,usuwać zdjęc,tagowac i nie dostaje komunikatu na telefon jak ktos polubił moje zdjecie. Moge normalnie korzystac oglądac zdjecia ale nie moge wykonywac wymienionych czynnosci. Wyskakuje mi biała strona. Jak mozna to naprawic? proszę o odp

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy7/27/2013

    Siema. Mam telefon samsung ch@t 5330 i w instagramie nie mogę rozmywać zdjeć( nie ma łezki w interfejsie). Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy7/28/2013

    Witam :)
    Edytowałam hashtagi i one po prostu zniknęły. To znaczy, nie ma ich pod obrazkiem, ale pojawiają się dopiero wtedy, kiedy nacisnę tę ikonkę, dzięki której rozwija się strona z komentarzami... Czy mogę coś z tym zrobić?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7/28/2013

      Pokombinowałam trochę i wpisywałam np. po 2 komentarze dodatkowo, bo wtedy wyświetlały się wszystkie i nie trzeba było już klikać na tę "chmurkę", żeby je zobaczyć :)

      Usuń
  58. Anonimowy7/30/2013

    Witam!
    Mój problem polega na tym, że gdy otaguje zdjecie, to po jego dodaniu gdy wejde w tag mojego zdjecia tam nie ma... co robić?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy jest możliwość dodania tagów już po opublikowaniu zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikując zdjęcie tagi dodaje się w polu komentarza. Później dodaje się je identycznie, jako komentarz.

      Usuń
  60. Anonimowy8/05/2013

    Jak zmienić/dodać zdjęcie profilowe na instagramie ?

    OdpowiedzUsuń
  61. natalaa8/15/2013

    Mój telefon to samsung galaxy s advance, gdy chcę zrobić zdjęcie w aplikacji instagram ( nie aparatem z ikony na pulpicie telefonu)tylko niebieskiej ikonki instagrama na środku aplikacji na dole, to instagram przechodzi do mojego aparatu no i zdjęcie nie jest robione w 'kwadracie'instagrama tylko w aparacie telefonu i ma normalny rozmiar. Co mam zrobićżeby zdjęcia robiły się aparatem instagramowskim? ;/

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy8/15/2013

    Czemu moje zdjęcia widzą tylko osoby obserwujace mnie a nie wszyscy ?

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy8/18/2013

    a jak oznaczyc osobe w poscie ? u wszystkich jest cos takiego @nick jak takie cos zrobic ? wystarczy wpisac nazwe uzytkownika czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
  64. dodaje komentarz komus do zdjecia odswierzam i komentarza nie ma , moze ktos wie o co chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam, nie moge pobrac kontaków z fb na instagrama. Za każdym razem gdy chce dokonac tej czynnosći, włącza się FB z komunikatem "Strona nie może być wyświetlona w tej chwili. Mogą to być przejściowe problemy, uszkodzony lub wygasły odnośnik lub brak zezwolenia na dostęp" Pobierałem od nowa istagram, jednak to nic nie dało. Gdy chce na zdjęcie profilowe wrzucić fote z fb. również wyskakuje ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam, chciałabym się dowiedzieć czy jest możliwość dodania lokalizacji po wrzuceniu zdjęcia. I przy okazji, dlaczego na tablecie nie działa dodawanie lokalizacji? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystałaś kiedyś z geolokalizacji? Pewnie nie. Aby użyć tego modułu, trzeba go skonfigurować w telefonie. Instagram nie ma wpływu na to, że GPS nie działa / nie jest uruchomiony.

      Usuń
  67. Anonimowy8/26/2013

    czy można dodawać zdjęcia do instagrama na laptopie ??

    OdpowiedzUsuń
  68. nadal nie rozwiązano problemu hasztagów ? dodaje zdjecie wchdoze w tag i nie ma moje foto , widze ze wiele osob tak ma ale czy ktos cos zrobił z tym ?!

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy9/06/2013

    Interesuje mnie pewien filtr, z którym często się spotykam ale nie ma go w podstawowych filtrach. coś takiego jak na tych zdjęciach http://instagram.com/n4dja# czy tutaj http://instagram.com/agatapartyka#. tak jakby nieco odbarwione kolory, spokojne. jak mogę go zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instagram nie ukrywa filtrów, więc nie ma co zdobywać. Autorka przykładowych zdjęć używa jakiegoś programu do edycji zdjęć, a tych programów na smartfony są tysiące. Opcję zdejmowania barwy ma większość edytorów grafiki.

      Usuń
    2. Anonimowy9/07/2013

      Proponujesz jakiś ciekawy program?

      Usuń
  70. Anonimowy9/06/2013

    Witam.Mój telefon to samsung galaxy s advance, gdy chcę zrobić zdjęcie w aplikacji instagram ( nie aparatem z ikony na pulpicie telefonu)tylko niebieskiej ikonki instagrama na środku aplikacji na dole, to instagram przechodzi do mojego aparatu no i zdjęcie nie jest robione w 'kwadracie'instagrama tylko w aparacie telefonu i ma normalny rozmiar. Co mam zrobićżeby zdjęcia robiły się aparatem instagramowskim? ;/

    OdpowiedzUsuń
  71. Korzystam z instagrama na tablecie, na początku wszystko było ok, a teraz gdy chce dodać zdjecie ono wgrywa się, jest już otagowane i ładuje się, pojawia się napis 'finalizacja' po czym zaczyna znów się ładować, ponownie widze ten napis i za 3 lub 4 razem pisze niepowodzenie, i po kolejnych próbach dalej jest niepowodzenie. Jesli polajkuje jakieś zdjęcie, to tego nie widać, a jeśli dodaję komentarz on wyświetla się, i znika po odświeżeniu strony. Czyli tak jakby mój instagram nie reaguje na moją działalność ? Dlaczego i co z tym zrobić ? Próbowałam już odinstalowania i ponownego zainstalowania.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy9/22/2013

    Witam, mam ogromny problem z tagami na Instagramie. Posiadam iPhone 4s, ostatnio po nowym update Instagrama, zaczęły się dziać dziwne rzeczy ze zdjęciami jak i z tagami. Kiedy wrzucam zdjęcie, i dodaje do niego tagi, i kiedy klikam w wybrany tag który dodałam, mojego zdjęcia tam nie ma. Czyli tak jakby tagi nie działają, nie mam żadnych polubień ponieważ mojego zdjęcia nikt nie widzi w danym tagu. A jeszcze była taka sytuacja że dodałam zdjęcie, i następnego dnia na moim profilu tego zdjęcia nie było! ;O Wtedy usunęłam aplikację i zainstalowałam od nowa i zdjęcie dopiero wtedy się pojawiło ;/ Nie wiem co się dzieje, jestem bezradna w tej sytuacji, nie mogę dodawać tagów a jak się teraz okazało nawet nie mogę usunąć zdjęcia bo pisze "Błąd łącza internetowego" czy coś takiego, a to na pewno nie prawda bo mój internet (WiFi jak i 3G) jest bardzo dobry i ma dobry zasięg więc to na pewno nie to. Proszę o pomoc bo na prawdę nie wiem już co mam z tym zrobić... :(((

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy10/02/2013

    Witam Cię serdecznie !
    Mam takie pytanie. Chciała bym ściągnąć istagrama na swój telefon ale tylko dla własnej zabawy. Czyli chciała bym robić nim zdjęcia, przerabiać ale NIE UMIESZCZAĆ na swoim koncie (bo konto tak czy siak chyba muszę tam założyć, tak?) chciała bym je tylko zapisywać w telefonie. Czy raczej nie jest to możliwe? Czy wszystkie zrobione zdjęcia muszę publikować publicznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12/16/2013

      Wystarczy jak zrobisz zdjecie przez insta, zedytujesz je i dojdziesz do str gdzie dodaje die tagi itd. Jak wyjdxiesz na tym etapie zdj sie zapisze w tel..przynajmniej jedt tak w s3

      Usuń
  74. Możesz korzystać z Instagrama, ukrywając zdjęcia (ustawienia prywatności), ale to mija się z celem. Lepiej wykorzystać inną aplikację do robienia i obróbki zdjęć, która nie służy ich udostępnianiu. Polecam np. Roidizer i FxCamera, które naśladują zdjęcia Polaroida, dodając fajną ramkę. Zamieściłem kiedyś zdjęcie zrobione w tej aplikacji na Facebooku, a znajomi sądzili, że to prawdziwe, analogowe foto ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. na androidzie 4.1.2 nie mozna kopiowac tagow od innych albo ja nie wiem jak?

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam :) moj telefon to sony ericsson xperia ars s, problemem jest to, że gdy ustawiam zdjęcie profilowe w instagramie i wybieram je z galerii zdj to dodaje się ono poziomo, nie mam pojęcia jak to zmienić, próbowałam przed dodaniem obracać je w galerii ale nic to nie dało. Mogę jedynie je przycinać ale nie ma żadnej opcji obrotu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12/13/2013

      Mam ten sam problem... Czy ktoś wie coś na ten temat?

      Usuń
  77. Anonimowy11/01/2013

    Roidizera już nie ma ^^ ;( Sprawdźcie w google!

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy11/03/2013

    Mam problem, nie mogę lajkować zdjęć na instagramie. Po dwukrotnym kliknięcu na zdjęcie mój nick wyskakuje pod zdjęciem a po 1s znika i tak się dzieje za każdym razem. Wie ktoś czym to jest spowodowane?

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy11/09/2013

    hej, czy moge na instagramie edytować już zamieszczone zdjęcie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy11/25/2013

    Jak można udostępnić kogoś zdjęcie ?? Chciałabym wziąć udział w konkursie ale nie umiem.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy11/26/2013

    chciałabym się dowiedzieć jak mogę wstawić całe zdjęcie na instagram a nie jakąś część, widziałam że sporo osób wstawia takie zdjęcia i zastanawiam się jak takie wstawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Można dodać tło w jakimś programie graficznym (jest ich sporo), a następnie wykadrować zdjęcie w kwadrat, zachowując dodane boki. Niedawno zrobiłem tak i oto efekt: instagram.com/p/g8wSwUupfs/ Ale generalnie lepiej jest pomyśleć o kwadratowym kadrze przed zrobieniem zdjęcia, a nie będzie się marnowało czasu na głupoty. Owszem, wiele osób wstawia zdjęcia w różnych, dziwnych formatach. Robią tak, gdyż nie potrafią wykonać interesującej fotografii, i popisują się na inne sposoby ;-)

      Usuń
  82. Hej zawsze jak dodaje filmik na instagrama to wszystko jest dobrze aż do ostatniej fazy dodawania zawze pojawia się niepowodzenie. Dlaczego? jak to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy12/23/2013

    dlaczego tagi przestały u mnie działać? znasz może jakieś wytłumaczenie? jeśli tak, to proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam, mam problem, gdyż podczas rejestrowania pojawiło mi się coś takiego, że każde zdjęcie jakie "polajkuję" na instagramie zostanie udostępnione na moim facebook'u i zostanie pokazane, że je "polubiłam". Było też napisane, że w każdym momencie będę mogła usunąć tę opcję, ale problem polega na tym, że dopiero wtajemniczam się w tajniki instagramu i nie mam pojęcia gdzie jest opcja, aby się pozbyć tego. Byłabym wdzięczna za pomoc. :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ustawieniach są opcje udostępniania. Trzeba odznaczyć FB.

      Usuń
  85. Anonimowy12/29/2013

    jestem nowa na instagramie i chciałabym sie dowiedziec jak zmienic rozmiar zdjecia , w takim sensie ze jak jest za duze zdjecie to ucina mi np. nogi a chcialabym zeby pojawiało sie cale jak to zrobic ? jakies pomysly ? bylabym wdzieczna

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy12/31/2013

    Ja mam pytanie. Bo ostatnio zespulo mi sie cos na instagramie mianowice zdjecia widoczne sa tylko dla obserwojacych moje zdjecia a jednak chcialabym zeby byly troszke w szerszym gronie. Jak to zmienic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4/10/2014

      mam ten sam problem !

      Usuń
  87. Anonimowy1/06/2014

    Próbuje usunąc komentarze/opisy z hashtagami na instagramie. Kasują się lecz za chwilę pojawiają się znowu. Próbowałam usuwać na koputerze i na smartfonie, jednk one ciągle wracają!
    Komentarze, które chcę usunąć dodałam 2h temu, jeżeli dodaje nowe komentrze to z usuwają się normalnie, te stare wracają. Co jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy1/15/2014

    Jak wstawić zdjęcie w całym rozmiarze bez ucinania przez tą ramkę ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba w aparacie ustawić robienie zdjęć kwadratowych, bo tylko takie Instagram przyjmie w całości.

      Usuń
  89. Anonimowy1/28/2014

    Próbuje usunąc komentarze/opisy z hashtagami na instagramie. Kasują się lecz za chwilę pojawiają się znowu. Próbowałam usuwać na koputerze i na smartfonie, jednk one ciągle wracają!
    Komentarze, które chcę usunąć dodałam 2h temu, jeżeli dodaje nowe komentrze to z usuwają się normalnie, te stare wracają. Co jest nie tak? - właśnie ? mam ten sam problem

    OdpowiedzUsuń
  90. Również miałam problem z hashtagami. A mianowicie, przy niektórych zdjęciach po dodaniu hashtagów moje zdjęcie nie wyświetlało się na liście dla danego hashtagu. Poszperałam i udało mi się znaleźć rozwiązanie. Otóż Instagram blokuje niektóre hashtagi, głównie o zabarwieniu seksualnym. I nawet jeśli dodamy więcej hashtagów przy danym zdjęciu, ale będzie wśród nich choćby jeden zablokowany, to automatycznie wszystkie przestają działać.
    Ja usunęłam wszystkie hashtagi dadane w komentarzu pod zdjęciem i dodałam ponownie, już bez tego zablokowanego. I podziałało. U mnie tym zablokowanym hashtagiem okazało się słowo "tit" - ang. sikorka, ale ma ono również inne znaczenie ;/
    Nieoficjalną listę zablokowanych hashtagów można znaleźć na stronie: http://thedatapack.com/instagram-relaxes-censored-hashtags-hello-sexualwednesdays/
    Mam nadzieję, że u innych podziała równie skutecznie jak u mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo pomocny komentarz. Wiele wyjaśnia.

      Usuń
  91. Anonimowy2/20/2014

    Mam problem z udostępnianiem zdjęć na fb wszystko robiłam krok po kroku ale na końcu jest napisane ,,strona nie moze byc wyswietlona w tej chwili.moga to byc przejsciowe problemy, uszkodzony lub wygasly odnosnik lub brak zezwolenia na dostep'' co mam w takiej sytuacji zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć. Korzystasz z aplikacji Facebook czy przez WWW? Spróbuj jednego i drugiego. Podczas dodawania zdjęcia do Instagram powinnaś być zalogowana do FB. Z jakiegoś względu nie jesteś, dlatego "nie ma dostępu".

      Usuń
  92. Anonimowy3/18/2014

    Wie ktoś może dlaczego usuwają mi się obserwowane osoby i ciągle jest ich tylko 4? Jeśli zaczyna mnie obserwować nowa osoba to poprzednia się usuwa. Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  93. Uzytkownikowie nie widza moich tagow, w czym jest problem?

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy4/09/2014

    gdy dodam zdjęcie widza je tlyko moi znajomi i lajkują, a nie docierają one do ''całego świata''.. ktos mi pwoie co zrobiłam, kliknęłam, że tak się stało?

    OdpowiedzUsuń
  95. Skąd wiesz że nie docierają zdjęcia? Jeśli jest widoczne w Instagram, to dociera.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy4/16/2014

    ostatnio zespulo mi sie cos na instagramie mianowice zdjecia widoczne sa tylko dla obserwojacych moje zdjecia a jednak chcialabym zeby byly troszke w szerszym gronie. Jak to zmienic?

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy4/27/2014

    Witam. mam problem z instagramem.otóż po zrobieniu zdjecia przechodzi mi do ekranu edycji ów zdjecia(gdzie moge te filtry itp) po czym po chwili wyswietla sie komunikat "Aplikacja Instagram przestała odpowiadać"
    próbowałem wyłączać opcje zaawansowne i resetowac telefon ale nie pomogło
    Telefon : Motorola Defy +
    System: Cyanogenmod 9
    dziekuje za rozpatrzenie sprawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym sprzęcie i systemie wiele aplikacji, zwłaszcza ich nowych wersji, ma prawo nie działać. Jeśli poczytasz archiwa Google, zauważysz, że CM9 z Instagramem często nie współpracuje. Insta generalnie potrzebuje w miarę nowego smartfona i dość nowej wersji Androida lub iOS-a.

      Usuń
    2. Anonimowy5/01/2014

      Dziekuje. A jezcze jedno pytanie.... jest mozliwośc zainstalowania starszej wersji instagrama ?

      Usuń
  98. Anonimowy5/16/2014

    mam pytanie jak edytować hashtagi, lub je usunąć nie usuwając zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy5/17/2014

    jak wstawić hashtag z tel xperia? Bo nie mam tego znaku na klawiaturze

    OdpowiedzUsuń
  100. Cześć! Od dwóch dni kiedy chcę dodać zdjęcie instagram nie chce sfinalizować do końca zdjęcia, część zdjęcia jest normalna,a zazwyczaj po bokach czarne paski, kropki. Już próbowałam zainstalować od nowa, ale to nic nei dało...jakaś pomoc?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zupełnie tak samo i też już próbowałam wszystkiego..

      Usuń
    2. Kurcze mam to samo :^

      Usuń
  101. Witam! Czy może ktoś mógłby podpowiedzieć mi coś w następującym temacie: dostałam prywatną wiadomość od osoby, która właśnie zaczęła obserwować moje konto. Ale nie jest to żadne zdjęcie/wiadomość tylko informacja "1 oczekujące żądanie". I opcje do wyboru: "V' oraz "X" (akceptuj/odrzuć). I moje pytanie: co ja tak właściwie akceptuję? :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze, że moje konto nie jest prywatne, nie trzeba mojej zgody aby móc je obserwować...

      Usuń
    2. Ktoś Ci przysyłał zdjęcie, zapewne rozesłał to do wielu osób (może spam). System informuje o oczekującej wiadomości i pyta czy się zgadzasz na jej otwarcie.

      Usuń
    3. Dziękuję za wyjaśnienie

      Usuń
  102. Witam! Mam Samsung Galaxy trend plus i do tej pory dodawałam zdjęcia bez problemu. Natomiast od paru dni podczas przetwarzania coś dzieje się ze zdjęciem i publikuje się w części zamazane na czarno. Co mogę zrobić by tak się nie działo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie proszę też o jakąś pomoc

      Usuń
  103. Anonimowy6/14/2014

    Większość moich zdjęć które dodaje na insta mają czarny pas na dole, dzisiaj dodając zdjęcie miałam jeden czarny pas z boku dlaczego tak się robi??

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy6/16/2014

    Dlaczego gdy dodaje film na instagram to jest on w spowolnionym tempie?

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy7/04/2014

    Proszę o pomoc, moje hashtagi nie wyświetlają się nikomu obcemu. mimo że są dobrze oznakowane itd. po prostu gdy klikne w hashtah np. #love to widze wszystkie inne zdjecia z tym tagiem oprócz mojego. Jak to naprawić? proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  106. Baaaardzo pożyteczne porady Dzisiaj założyłem profil na Instagramie i wrzuciłem tam parę ciekawych memeów z FIFA 2014 r. DZIĘĘKI za porady :-):-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy7/25/2014

    Czesc. Mam duzy problem. W momencie, kiedy chce dodac zdjecie moj telefon po prostu sie calkowicie wylacza i za zadne skarby nie da dodac sie zfj :\ co jest grane?

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy8/25/2014

    hej ,czy za każdym razemgdy dodaje foto musze poddawać do kogo kieruje zdj?

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy9/13/2014

    Mam problem, a mianowicie chodzi o to, że nie mogę zaobserwować nikogo, po kliknięciu 'obserwuj' napis zmienia się na zielony po czym od razu się odznacza. Gdzieś słyszałam, że tak się dzieje prze aplikację instafollow, której używałam. Teraz ją odinstalowałam i nadal nie działa. Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy9/15/2014

    Witam,widziałam że niektóre osoby zadawały to samo pytanie ale ja nadal nie znalazłam na nie odpowiedz.
    Chodzi mi dokładnie o czarny pasek po przetworzeniu zdjęcia.Mam telefon z systemem android i po zainstalowaniu Square InstaPic wszystko działało jak należy,lecz po pewnym czasie znów po przetworzeniu zdjęcia pojawia się czarny pasek.

    OdpowiedzUsuń
  111. Witam, nie widziałam odpowiedzi na mój problem. Kiedy kadruje zdjęcie poprze Instagram wszystko jest ok do momentu naciśniecia przycisku, obraz na chwilę znika, po czym pokazuje się zdjęcie ucięte u dołu (przed zrobieniem zdjęcia wszystko mieściło się w kadrze). Problem ten występuje na Samsungu Galaxy S3, na poprzednim smartfonie (HTC Sensation XL) czegoś takiego nie było... Czym to jest spowodowane ?

    OdpowiedzUsuń