Wszedłem na stronę orange.pl i znalazłem informację (co nie było proste, bo tam niczego nie można łatwo znaleźć), że mogę złożyć reklamację na trzy różne sposoby:
a) korespondencyjnie (listem pocztowym),
b) telefonicznie (dzwoniąc np. na *100),
c) na czacie z konsultantem.
Przeprawę z listami odrzucam, bo to jakiś absurd. Mój wybór padł na kontakt telefoniczny. Dzwoniłem dwukrotnie. Za każdym razem automat pytał w jakiej sprawie dzwonię i kazał wybrać odpowiednią z listy. Na liście możliwych spraw nie było reklamacji, a połączenie z konsultantem okazało się niemożliwe, bo "wszyscy są zajęci". No i cześć.
Trudno, porozmawiam na czacie z konsultantem - pomyślałem. Ale niestety, czat się nie odbył bo jego pracownicy w weekendy mają wolne.
I tym sposobem namolny petent może jedynie przestrzec potencjalnych klientów aby nie popełniali mojego błędu i nie zawierali z Orange umów na jakiekolwiek usługi, a zwłaszcza telekomunikacyjne.
A taki mam download - 0,55 Mb: