22.02.2013

Twoo.com czyli romans za 44 zł miesięcznie

Ostatnio spamuje nasze maile serwis randkowy Twoo. Nie byłbym sobą, gdybym nie sprawdził, co kryje sie za tym wytworem belgijskiej spółki Massive Media. Sprawdziłem. I wiecie co? To produkt przypominający słynne Badoo! Nie polecam korzystania z Twoo, ale szczerze powiem, że Belgowie mieli niezły pomysł na kryzys – wyciąganie pieniędzy od ludzi, którzy czują się samotni, albo szukają kogoś do mało zobowiązującej znajomości.

Czym różnią się serwisy randkowe od zwykłych serwisów społecznościowych jak Facebook? – Za korzystanie z e-randek trzeba płacić. Zarabia właściciel serwisu. Z takiego też powodu, ktoś założył samonapędzającą się maszynkę do robienia pieniędzy – twoo.com

Zainteresowałem się serwisem, ponieważ spamował moją pocztę e-mailami – zaproszeniami. Wyglądało to tak:

Zdjęcie dziewczyny oraz jej personalia a także mój adres e-mail wymazałem.

Mechanizm werbowania użytkowników jest taki sam, jak w przypadku Badoo. Ktoś dołącza do Twoo i udostępnia serwisowi hasło do swoich kont poczty e-mail, po czym serwis rozsyła do znalezionych adresów zaproszenia. Udostępnianie podrzędnym i nieznanym serwisom randkowym swoich haseł przemilczę. O ile w Polsce mamy regulacje, które chronią (przynajmniej w teorii) Internautów, chronią nasze dane osobowe (w tym adres e-mail), to nie umiem niczego powiedzieć o przepisach obowiązujących w Belgii. Pozostaje uwierzyć spółce Massive Media, że nie wykorzysta zdobytych danych w "nieodpowiednich" celach. W regulaminie serwisu jest zapis, że właściciel Twoo nie przekaże maili użytkowników stronom trzecim.

Niejednoznacznie fair
Gdy ktoś połknie przynętę, odbierze e-mail z reklamą, kliknie w link, wejdzie na stronę główną serwisu i zechce założyć konto, zostanie poproszony o podanie hasła do swojego maila, aby serwis rozesłał kolejny spam - zaproszenia. Po tym zwykle można poznać serwis naciągaczy - przy zakładaniu konta chcą wyrwać Twoje hasła. Zanim się zorientujesz co to za portal, czy chcesz w nim w ogóle założyć konto, już chcą haseł i chcą Twojej zgody, aby wysłać Twoim znajomym informację o Twojej obecności w serwisie. Czy na pewno chcesz informować znajomych, że masz konto w serwisie randkowym? Nie twierdzę, że za Twoo stoją naciągacze, ale sam sposób pozyskiwania nowych użytkowników (masowa wysyłka maili) jest niejednoznacznie fair. Sami musicie stwierdzić, czy godzicie się na udostępnienie haseł i wysyłkę maili.

Twoo radzi nam, abyśmy zalogowali się przez Facebooka. Podejrzewam, że wówczas będzie zasysał z fejsa nasze dane i zdjęcia, nie pytając nas o zgodę. Byłbym przy tym ostrożny, aby jednym kliknięciem nie zgodzić się na upublicznienie swoich danych wszystkim użytkownikom serwisu Twoo. Serwis informuje, że nie zamieści swoich reklam na naszym news feedzie Facebooka. Oj, ale by się działo, gdyby postąpili inaczej :)

Ustawień prywatności w Twoo nie ma. Jest owszem opcja przeglądania serwisu anonimowo, ale to kosztuje. Wątpię, aby ktoś wysupłał na dzień dobry pieniądze, więc jego profil będzie publiczny. Zauważyliście, że gdy Facebook zmienia swoje zasady prywatności, wówczas wybucha globalna awantura, i wielu użytkowników zgłasza swoje uwagi? W Twoo za darmo wcale prywatności nie ma. Zalecam ostrożność.

Duża popularność
Masowe rozsyłanie zaproszeń przyciągnęło do serwisu wielu użytkowników. W Twoo podałem miejsce zamieszkania – Warszawę. Serwis wskazał mi około 60 tys. kobiet z moich okolic, w wieku 18-85 lat. Obecnych online było ok. 500. Aby korzystać z tego serwisu dla przegranych lovelasów i nieśmiałych samotników, czyli np. wysyłać i odbierać maile, należy uiścić opłatę. Cennik widzicie na obrazku. Model biznesowy jak w innych serwisach randkowych. Ceny dość wysokie. Wyższe niż w znanym, polskim serwisie randkowym.


Znalazłem w sieci zagraniczną stronę www, na której ludzie wyrażali opinie o Twoo. Opinie są jednoznaczne – każą płacić za rozmowy z innymi użytkownikami, niewiele oferując w zamian. Poza tym w serwisie Twoo jest wielu oszustów, którzy chcą wyłudzić nasze pieniądze (nigeryjski przekręt) a administracja portalu nie reaguje na zgłoszenia (to cytaty). Jakoś mnie te narzekania nie dziwią.

I jeszcze jedno. Wcześniej Belgowie posiadali społecznościówkę Netlog, która zdobyła użytkowników w naszym kraju. Pod koniec 2012 r. spółka Massive Media została kupiona przez francuski fundusz inwestycyjny Meetic. Czyli Netlog i Twoo należą do nowego właściciela. Plotki internetowe mówią, że Francuzi chcą zlikwidować Netlog, przenosząc użytkowników do Twoo. Skąd te plotki? Bo już niektórzy użytkownicy Netloga zostali przeniesieni (i szukają na forach rad, jak wrócić na Netlog). To tak, jakbyś założył konto w Golden Line a znalazł się w Sympatia.pl.

[Aktualizacja] Z komentarza dowiedziałem się, że z Twoo można korzystać bez opłat. Sprawdziłem, to prawda, ale żeby czatować, trzeba dodać zdjęcie profilowe. Co ciekawe, po dodaniu zdjęcia fikcyjnego (np. postaci z filmu) pojawia się ostrzeżenie od administratora :) Czyli moderatorzy pracują, wbrew opinii, które czytam.

[Aktualizacja 2] Po odwiedzeniu profilu jakiejś użytkowniczki, natychmiast pojawia się z jej strony propozycja rozmowy. Dziwnie szybko, jak na testowy profil bez zdjęcia i informacji o mnie.

Korzystaliście z płatnych serwisów randkowych? Jestem ciekaw Waszych opinii.

78 komentarzy:

  1. Anonimowy2/27/2013

    Miałam konto na netlogu. Przez przypadek kliknęłam jedną z reklam i od razu przeniosło mnie na twoo i... założyło konto x| Do dziś nie mogę tego ustrojstwa usunąć a kontakt z administratorami zerowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3/12/2013

      Usunięcie konta jest banalnie proste
      Ustawienia
      Edytuj
      Usun konto
      przechodzisz przez kreatora usuniecia konta

      Usuń
    2. Anonimowy5/15/2013

      Mnie to się nie udaje, a postępuję jak powyżej. Moze dlatego, ze zaakceptowałam koleżankę przez facebooka. Teraz gdy na twoo wchodze w ustawienia-edytuj- usun konto proszą o hasło ( którego nie znam), gdy wciskam " przypomnij hasło" - wysyłają e mail z linkiem, który jest nieaktywny. I tak w kółko.. nic nie moge zrobic a moje konto u nich jest wciąż aktywne

      Usuń
    3. Anonimowy12/01/2013

      skopiuj link, wklej go w pasek przeglądarki i załatwione. Właśnie usunąłem ten shit :)

      Usuń
    4. Anonimowy1/29/2014

      konto z twoo można bezproblemowo usunac

      Usuń
    5. Anonimowy2/10/2014

      a korzystałaś z aplikacji na fb? jeśli tak to tam ją najpierw usuń a wtedy na stronie

      Usuń
    6. W dzungli internetu trzeba stosować żelazne zasady
      NIE PŁACĘ - za g*wna i skoro są inne darmowe
      DANE INTERNETOWE - zmieniam kiedy chcę i jak chcę skrzynki też
      PRYWATNOŚĆ - szczątkowa w internecie i tylko dla znajomych

      Usuń
  2. Anonimowy3/07/2013

    Miałem pisać naprawdę długi komentarz,ale nie udało mi się coś z publikacją i właściwie doszedłem nagle do wniosku że nad Twoo nie ma co wiele pisać.Napiszę znacznie krócej.Więc,również tam byłem tylko jedynie dzięki czyjemuś zaproszeniu.Bardzo długo odwlekałem logowanie się drugi raz i właściwie naprawdę warto było bo tym dotkliwiej odczułem później niesprawiedliwość w działaniach przeciwko zdjęciom profilowym użytkowników,które były spychane gdzie indziej jakoś tak nieludzko i niesympatycznie przez choć uśmiechniętą to skrajnie upartą Oliwię.Jakiś fałszywy ten jej uśmiech się nagle zaczął wydawać.Cóż,ja będąc moderatorem chatu na pewnej stronie z grami flash oraz darmowymi grami do pobrania na komputer.. wprost nie wyobrażam sobie sprawiać wrażenia bota,tak jak sprawia zawsze Oliwia :X
    Tak,zarówno z adminami jak i moderatorami nie ma tam na Twoo kontaktu...
    To czego szaleńczo mi u nich brakuje to jeszcze darmowy chat dla gości portalu,albowiem uważam że podniósłby opłacalność poznawania ludu.Oj znacznie by ruch się.. ruszył wtedy.Przecież skoro na wejściach na stronę można zarabiać to i właściciele mogliby się zadowolić bardzo,a tak to nic z tego,my admini i moderatorzy bądźmy dla użytkowników niesympatyczni.Jak sobie tylko jedynie wyobrażę co za bez skrupułów osoby wytrzymałyby z tymi niesympatycznymi adminami i moderatorami.. nie jestem pozytywnie do kogokolwiek tam na Twoo nastawiony...
    Więc jest klops,ale idziemy dalej gdzie jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię. Gdyby na Facebooku pojawiła się aplikacja do randkowania, Sympatie itp. serwisy szybko by splajtowały ;)

      Usuń
    2. Anonimowy12/17/2013

      Jest takowy darmowy ale na innym portalu

      Usuń
  3. Anonimowy3/07/2013

    Witam mam również doswiadczenie z tym portalem i nie dlatego że chciałem ale zmusila mnie poniekąd sytuacja. Moja żona zalożyla tam konto i niestety bardzo wiele stracilismy na tym "eksperymencie" nie chodzi tu oczywiscie o pieniadze.
    Wiec jak łatwo przewidzieć moje doświadczenie jest bardzo niesympatyczne i przykre ale czy można powiedzieć , że naciagacze no cóz.... ktos wykorzystuje naiwność i żeruje na głupcach a tych jak widać nie brakuje.
    Tak jak Ty ja też postanowilem zgłebić ewentualny fenomen tej strony i przez ponad 3tygodnie posługując sie trzema rożnymi kontami starałem sie zrozumieć ludzi tam funkcjonujących. o zgrozo to miejsce w którym moglby wykazać sie socjolog i psycholog a na podstawie niektórych osob napisać prace. Uważam podobnie jak Ty ,że to miejsce dla ludzi, którym brakuje czegoś w życiu, nie potrafia sobie z czymś poradzić i tak jak napisaleś ".. dla przegranych lovelasów i nieśmiałych samotników..." a z drugiej strony osób ,które są naiwne i pozwolą sie oszukać ludzą o niezawsze szczerych intencjach.
    Niezgodzę się natomiast z twierdzeniem , że nie można korzystać bez uiszczenia opłaty ja to robiłem przez caly czas wiec dla glupców, którzy potrzebują takiego wirtualnego (delikatnie już powiem) BAŁAGANU jest alternatywa.
    Prawdą jest to co napisal kolega Anonimowy, że Oliwi to .... (może zostawię to jako niedopowiedzenie)
    Zasysanie danych z nzaszych kont pocztowych to w tego typu portalach to już chyba norma szkoda tylko , że ludzie są tak nieodpowiedzialni zeby nie powiedziec ... i daja komuś taka szasę.
    Dla koleżanki , która nie może zlikwidować konta również mam informację , że da sie to zrobić i na meil juz nic nie przychodzi a konto żony nie istnieje.
    Na koniec mogę podzielic sie swoim przemyśleniem na temat tego portalu , że tak długo bedzie istnial do poki beda na tym swiecie naiwni głupcy wierzacy , że to co robią to życie a belgowie tylko sprzedaja to ułudę a to nic złego ludzie sami są sobie winni.
    Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3/08/2013

      proszę o pomoc !!!!!!!!! jak usunąć konto-nie pamiętam hasła ,bo zostałam dziwnie wciągnięta w ten portal
      dziękuję--pozdrawiam

      Usuń
    2. Anonimowy3/08/2013

      wiesz jak nie zmasz hasla to Ci nie pomogę bo zebymoc zlikwidowac konto musisz byc zalogowana na swoim profilu.
      Pozdrawiam Daniel

      Usuń
    3. Anonimowy3/08/2013

      chociaż wiesz co dostaniesz sie do konta jezeli masz od nich wiadomosci na mejlu? , jesli tak to nic straconego poprostu wlącz sie z wiadomości , która Ci prześlą i skasuj profil.
      W razie potrzeby podaje moj adres do korespondencji dannow47@wp.pl
      Pozdrawiam Daniel

      Usuń
    4. Anonimowy4/07/2013

      Daniel to sfrustrowany mąż którego żonie czegoś brakuje skoro się tam zalogowała dlatgeo z taką łatwością nazywa wszystkich innych korzystających nieudacznikami.po prostu widzi tam wrogów za sprawą których mógł stracić zonę.Nie oceniajmy.

      Usuń
    5. Daniel ma prawo oceniać. Ludzie od prawie 200 tys. lat dobierali się w pary w realu. Dziś też nie potrzebujemy internetu. Wystarczy wyjść z domu aby kogoś poznać. Jeśli ktoś chowa się za szybą monitora, to coś jest z nim, lub z nią nie tak i tu trzeba upatrywać problemu a nie łudzić się, że internet nagle odmieni życie. Niestety tysiące ludzi alienują się, ślęczą przed komputerami a na ulicy nawet na siebie nie spojrzą. Na szczęście nie wszyscy ;)

      Usuń
    6. Anonimowy6/18/2013

      Żona założyła konto na portalu dla lovelasów buhahahahahhahahahaaaa...

      Usuń
    7. Nie zgadzam się ze zdaniem że ktoś się chowa za ekranem monitora i że nie potrzebujemy internetu - to jak każdy środek, umiejętnie wykorzystany zwiększa szansę powodzenia na poznanie kogoś z kim się dobrze poczujemy. Jednakże przyznać trzeba że gro użytkowników takich portali (empirycznie sprawdzone) to ludzie nie mający równo pod sufitem, bądź przechodzący chwile słabości charakteru.

      Usuń
    8. Anonimowy10/17/2013

      Ja mam z kolei inny problem, usunąłem konto, ale mimo tego dalej na maila przychodzą mi zaproszenia :/ Nie ogarniam już tego. Spróbowałem się zalogować, myśląc, że widocznie nie usunąłem konta, ale wyskoczyło mi okienko że podany adres e mail został usunięty, i czy chcę go reaktywować. W takim razie proszę mi wytłumaczyć jakim cudem nie mając już tam konta i tak jest jakbym tam jeszcze był, masakra

      Usuń
    9. Anonimowy11/02/2013

      Przecież to logiczne. Dostajesz zaproszenia, bo nie jesteś tam już zarejestrowany. Gdybyś był, nie dostawałbyś zaproszeń, bo po co, skoro już byłbyś użytkownikiem portalu. Wtedy dostawałbyś prośby o udostępnienie hasła do poczty.

      Usuń
  4. Anonimowy3/08/2013

    Taaaak, a ten ...zbuk pieszczotliwie zwany fejsio, to dopiero przewał. Wyduduje każdego z jego naiwnych marzeń; daje każdemu (dane) kto tylko zechce. Aż dziw, że ...zbuk się jeszcze trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieki temu Twoo poznałam męża-wspaniałego człowieka-on przypadkowo dostał zaproszenie tu ..tak jak i ja---dlatego dla mnie to wspaniały portal...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3/09/2013

      no a moje malżeństwo prawie sie rozlecialo i na pewno juz nie bedzie tak jak bylo.
      no ale kazdy ma inne doswiadczenia widac wiec jedynie moge Tobie pogratulow i zyczyc powodzenia.
      Pozdrawiam Daniel

      Usuń
    2. Anonimowy4/05/2013

      moje życie rozpadło się przez twoo i badoo, gdzie grasuje mój partner, nie widząc w tym problemu...

      Usuń
    3. Trzeba dać mu wolność a życie wróci do normy. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Anonimowy3/18/2013

    Oj, nie wszystkie dane dziewczyny zostały wymazane. Ta Pani może poczuć się urażona, zwłaszcza w świetle Pańskich opinii o udostępnianiu swoich haseł. Na Pańskim miejscu przejrzałabym jeszcze raz screena..Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy3/18/2013

    Przeczytałem te komentarze i doszedłem do wniosku ,że mam szczęscie. Mianowicie też przyszło mi na e-maila zaproszenie od znajomej która mi je ,,wysłała,, zwlekałem ale w końcu się zalogowałem (chcę nadmienić, że nigy nie korzystałem z tego typu portali , niemam nawet konta na FB ) i jakimś cudem udało mi się poznać sympatyczną , ładna dziewczynę - odpowiadającą opisowi i zdjęciu które zamieściła. Spotykamy się juz od miesiąca , jak narazie jest super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3/22/2013

      Ja też raczej mam pozytywną opinię o tym portalu, aczkolwiek sypie danymi na lewo i prawo... Jak nie masz za bardzo nic do ukrycia to czemu nie :)

      Usuń
  8. Anonimowy3/24/2013

    a ja nie wiem za bardzo co zrobić, bo na fb jakiś chłopak napisal do mnie, że znalazł mnie na Twoo i chce poznać. nie chodzi mi o to co zrobić z tym chłopakiem tylko z faktem, że ja do dnia dzisiejszego nawet nie wiedziałam co to jest Twoo, nie słyszałam o tym, nigdy tam nie wchodziłam, a już na pewno nigdzie się nie rejestrowałam, nie zakładałam konta itp więc jak mnie mógł tam znaleźć???? ;/ czy to jakaś fejsbook-owy handel danymi? aż nawet nie chce mi sie tam wchodzić i mnie szukać, bo jak piszecie, gdzieś się zarejestruję a później mnie zasypie jakimiś głupimi wiadomościami;/ czy to możliwe, ze te konto się założyło przy okazji funkcjonowania na fb? nadmienię, że jestem bardzo ostrożna co do udostępniania jakichkolwiek danych, bo nawet jak jest opcja zobaczenia na fb jakiegoś linka po "zarejestrowaniu się przez fb" to tego nie robię i go nie otwieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ten chłopak podał Ci link do rzekomo Twojego profilu na Twoo? Są różne opcje, np., że ktoś zrobił Ci dowcip i założył konto na Twoo z Twoimi danymi. A może chłopak pomylił Cię z kimś. Albo przypadkowo kliknęłaś w aplikację Twoo na Facebooku, która automatycznie zarejestrowała Cię w serwisie randkowym (spójrz na listę używanych aplikacji na fejsie). Kiedyś aplikacja Badoo działała w ten sposób.

      Usuń
    2. Anonimowy3/25/2013

      hmm "wrogów" raczej nie mam żeby ktoś mi coś gdzies zakładał :) chłopak tylko napisał "cześć (moje imię), pamiętasz mnie z Twoo", po krotkiej wymianie zdań dość szybko odpuscił, więc nie wiem czy tak na ślepo zaczepia dziewczyny czy cuś :> aplikacji nie używam żadnej na fb, żadnych "moich kalendarzy" i nie wiem czego, nie gram w żadne gry i jak pisałam wcześniej w nic nie klikam, a o Twoo nawet nie słyszałam do tej pory ;/

      Usuń
  9. mogę tylko powiedzieć (jako socjolożka- ale też osoba ktora jest na twoo i naiwnie podała swoje adersy mailowe, że w naszym zabieganym świecie- taki portal to miejsce gdzie ludzie chcą się poznać bo nie mają jak uczynić to inaczej- nie pozwla im na to czas, brak pieniędzy, nieśmialość. Można tam poznać całe zło tego świata- cynicznych wykorzystywaczy i wykorzystywaczki, ale też sympatyczne osoby- jak wszędzie. Ludzie nie zdradzają przypadkiem- ani dlatego, że mają to tak strasznie we krwi- zazwyczaj gdy coś takiego się dizje- to sygnał dla jednej i drugiej strony- zdradzanej i zdradzającej, ze w związku coś nie tak i może trzeba siąśc i sięgnąc bardzo głeboko by zobaczyć o co chodzi- jakie potreby są niezaspokojone- być okrutnie szczerym wobec siebie i tej drugiej osoby- wtedy jest szansa na wiązek, ktory przetrwa wszystko- ale nielicznym sie to udaje. sądzę, że większość wie dlaczego pozstaje na takim portlau i kiedy ma sie zn iego wypisac. Naiwnych i tak nic nie nauczy póki się nie oparzą. Jest to sznasa dla ludzi starszych na przerwanie samotnosci a jest tam ich sporo. Nie mowię ,że to fantastyczne miejsce, ale po pierwszych bardzo negatywnych reakcjach wlasnych- przestalam demonizować. zawsze można kogos wyłaczyc i nikt nas nie zmusza do dalszej znajomości. Co innego jesli chodzi o nieuczciwe wykorzystywanie naszych danych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/02/2013

    hej-ja niedawno na pocztę otrzymałam zaproszenie na Twoo,i raczej nie zamierzam z tego korzystać,uważam,że to totalna porażka,dziwię się ludzią,że dają się na to złapać!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy5/08/2013

    jak pozbyć się odciążania konta telefonu gdyż mam po kimś numer w pracy i dostałem sms ze kwota została pobrana help!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwota pobrana? Stawiam, że raczej nie z telefonu, nie da się obciążyć rachunku bez zgody właściciela. Telefon to nie karta kredytowa. Ktoś musiał zapłacić sms-em, lub kartą a na telefon przyszło potwierdzenie.

      Usuń
    2. Anonimowy5/31/2013

      Aby pozbyć się obciążania konta telefonu, to jak dostałeś sms-a, że kwota została pobrana, to masz tez numer obciążającego. Wyślij Wyłącz na ten właśnie numer.Przyślą Ci odpowiedż.

      Usuń
    3. Anonimowy6/30/2013

      Witam. Nieprawdą jest, że wysłanie sms'a o treści " Wyłącz " na nr obciążający z twoo dezaktywuje usługę pobierania opłat z karty telefonicznej. Jedynym wyjściem jest kontakt z operatorem sieci aby zablokował nr z twoo. Ponadto portal ten to jedna wielka banda złodziei wyłudzająca pieniądze od osób, które już dawno zlikwidowały tam profil. Poznałem tam sympatyczną dziewczynę, która raz ogłosiła się w Spotlight wysyłając sms'a. Twoo oczywiście raz wstawiło jej zdjęcie na górnym pasku zwanym Spotlight i pobrało opłatę w kwocie 11.07 zł, po czym za 7 dni ponownie kwota została pobrana bez jej zgody i wiedzy. W/w dziewczyna zlikwidowała tam swój profil a opłaty są pobierane bezprawnie do chwili obecnej. Twoo wstawiło raz zdjęcie i ma wszystko w dupie a niejaka spółka mopay, która wyłudza od ludzi pieniądze śmieje się i też ma to w dupie zasłaniając się przepisami w zawieraniu umowy pomiędzy klientem a Bogu ducha winnym człowiekiem wysyłającym jednego sms'a. Nie polecam i odradzam z korzystania jakichkolwiek płatnych usług na tym portalu, bo samo fizyczne istnienie czyjegoś profilu nie jest groźne. Ech miałem być mniej kulturalny w napisaniu tego komentarza ale ugryzłem się w język przy tej pochmurnej niedzieli. Pozdrawiam wszystkich a szczególnie tych mniej wkurwionych i tych najbardziej wkurwionych korzystających z tego pojebanego portalu w rękach wyłudzaczy pieniędzy.

      Usuń
  12. Anonimowy5/11/2013

    Jest prawdą, że jesli nie ma się nic do ukrycia, można znaleźć na tym portalu sympatycznych ludzi i porozmawiac bez zobowiązań. Mam też dużo do zawdzięczenia Twoo, bo znalazłam tam swoją miłość w jesieni życia, która trwa od roku. Nie możemy do tej pory nadziwić się, że w taki sposób można odnależć szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy5/31/2013

    Dzięki !!! Adamie Brzozowski za wiadomości o Two. Też tam jestem, nie wiem z jakiej paki, ale wciągnęłam się w poznawanie ludzi w różnym wieku i różnej "maści". Jak do tej pory udawało mi się poruszać tam bez opłat. Wprawdzie to trochę ogranicza, ale nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, anonimie. Pracownicy Twoo już parokrotnie wypowiedzieli się anonimowo w komentarzach, zachwalając ten "raj w internecie" (jeden nawet specjalnie założył konto w Bloggerze, aby się uwiarygodnić). Liczę na inteligencję czytelników, którzy potrafią rozpoznać kiepski marketing od opinii prawdziwych użytkowników Twoo.

      PS. Skoro tam jesteś, chociaż nie wiesz z jakiej paki, to serwis znasz i nie musisz mi za nic dziękować.

      Usuń
  14. Anonimowy5/31/2013

    ludzi poznaję się na ulicy, w pociągu, parku, tramwaju a nie w internecie..... tyle chciałem wnieść do tematu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy6/02/2013

      Ale tam też są ludzie,- zaręczam Ci........

      Usuń
    2. Anonimowy11/02/2013

      Przecież nasz przedmówca nie napisał, że tam nie ma ludzi. Napisał tylko, że ludzi nie poznaje się w internecie, a w realu. Błagam. Przeczytaj to jeszcze raz ze zrozumieniem.

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że to jest nowa rzeczywistość i nie ma wyjścia tylko do takiego sposobu poznawania się przyzwyczaić. Co do zawierania znajomości (szczególnie w Polsce) jest to dosyć smutne ale Polacy nie są otwartym narodem i niestety zachowania antypatyczne są zarakaźne. Mieszkałem przez parę lat za granicą i nasiąkłem pozytywnymi zachowaniami jak uśmiechanie się na ulicy czy też pozdrawianie się nawzajem podczas uprawiania joggingu jak również uśmiechanie się i robienie sobie prezentów w pracy. Niestety sukcesywnie byłem sprowadzany do Polskiego "parteru". Rzadko moje entuzjastyczne zachowania były odwzajemniane. Po pewnym czasie zaczałęm się czuć jak idiota i oceniać to co robię negatywnie a nie pozytywnie. Niestety poddałem się ( wtopiłem się w tłum).Od 5-ciu lat wynajmuję mieszkanie ale nie znam sąsiadów i nie mam ochoty ich poznawać. Kontakty "pseudo-przyjacielskie" utrzymywane są z osobami na płaszczyźnie "pseudo-zawodowej" - często rozpadają się po weryfikacji czy jest szansa na korzyści wynikające z tej znajomości. Chyba taka jest rzeczywistość ( w Polsce przynajmniej ). Ogólnie ludzie są zaganianiani i mają zajęte głowy rozwiązywaniem problemów nie ma tam już miejsca za bardzo na rozrywki i życie towarzyskie.

      Usuń
  15. Anonimowy6/03/2013

    chcę usunąc stamtąd profil ale udaje sie tylko "zamrozić" co nie skutkuje niczym tzn. inni maja wgląd ...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7/19/2013

      Bo zamiast kliknąć zamroź konto trzeba było kliknąć na dole strony przejdź dalej (czy coś w tym stylu). Proponuje przeprowadzić likwidację konta od początku.

      Usuń
  16. Anonimowy6/04/2013

    Nie byłam w żaden sposób oszukana przez twoo. Administratorzy szybko odpisują na pytania. Kontakt najpierw wirtualny zawsze można przekształcić w realny. Jak ktoś umie się porozumiewać to będzie się dobrze czuł i w realu i w wirtualnej rzeczywistości. Kontakt internetowy to też kontakt z drugim człowiekiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11/02/2013

      A co to, Pani rzecznik portalu się odezwała?

      Usuń
  17. Anonimowy6/17/2013

    dzisiaj sie wypisalem z tego gowna twoo jakas baba napisała do mojej kobiety ze pisze na boku z innymi przytaczajac tekst czyli jest moderatorem albo ma z nim jakies układy ale .pisałem rzeczywiscie. co to za portal co byle menda moze moje wpisy czytac .pozegnalem twoo i innym tez radze pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy6/21/2013

    Jakiś czas temu otrzymałam maila, że moja bardzo dawna znajoma zgłosiła mnie do tego portalu i wiele maili z całego świata z chęcią nawiązania kontaktu. Nigdzie się nie rejestrowałam i od razu przy każdej wiadomości klikałam, że nie chcę więcej otrzymywać tego typu wiadomości. NIC nie pomogło. Każdego dnia usuwam kilkanaście wiadomości / bez otwierania/. Jak się tego pozbyć? POMOCY!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy6/27/2013

    A ja chciałem zgłosić,że mimo zlikwidowania konta nadal bezprawnie pobieracie opłaty!!!!!Dziś był kolejny raz.Trwa to już kolejny miesiąć.Albo to natychmiast wyjaśnicie i zwrócicie mi nadpłatę,albo rozwiążę to za pomocą instrumentów prawnych.Jawny rozbój!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy6/27/2013

    Dodam,że opłaty są pobierane z telefonu.Próbuję skasować zgodnie z podanymi informacjami dostaję sms,że błędna komenda.Żądam wyjaśnień!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy6/28/2013

    Bardzo fajny portal można poznać fajnych ludzi i umówić się w realu, tylko trzeba umieć się komunikować w realu jak i wirtualnie, bo jesli ktoś umie tylko klepac w klawiature, a w realu nie umie rozmawiać to zostanie tylko wirtalna znajomość... tak że jesli ktoś umie korzystać z tego typu portali polecam

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy6/30/2013

    Jest Pan w wielkim błędzie pisząc,że wystarczy wyjść na ulice,żeby kogos poznać..... .Nikt na czole nie ma napisane,że jestem sam/a i chciałabym kogoś poznać i być z nim.
    Z kolei mało,a może i wcale,jest takich odważnisiów,którzy podeszli by z zamiarem poznania kobiety mówiąc ni stąd ni zowąd,"przepraszam panią,podobasz mi się,czy możemy się poznać?" lub "czy mogę zaprosić na kawę".
    Nie biorę pod uwagę chamskich odzywek
    .Dlatego też uważam,że portale społecznościowe są dla ludzi a jak i w jakim celu z nich korzysta ktoś,to już jego czy jej sprawa.
    Pod lupe i to dużą należy wziąć moderatora i administratora danego portalu-uważam,gdyż niejednokrotnie w tym korzystaniu z niego,przeszkadza.
    Wystarczy wyjść na ulice.....pan pisze { tu śmiech mnie ogarnął się przyznam ) Proszę Pana,jeżeli mieszka się w małym miasteczku,wsi czy miejscu gdzie na visus każdy się zna....to to co Pan pisze,proponuje..... jest niemożliwe.
    Każdy,czy to kobieta czy mężczyzna,gdy "sie nie bywa nigdzie" i nie chce być sam bo samotność jest smutna.. szuka "pomocy" w necie.
    Z poważaniem el

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11/02/2013

      A umiesz powiedzieć "Dzień Dobry" i się uśmiechnąć? Od czegoś trzeba zacząć

      Usuń
  23. Anonimowy7/17/2013

    Dzień dobry,
    dostałam takiego maila, bo jakaś moja znajoma się w to wplątała (o rany! Podawać hasło do skrzynki pocztowej??? )
    Wiadomość otworzyłam, ale niczego nie przyciskałam - wydało mi się dziwne, że znajoma wysyła mi zaproszenie, żebyśmy się poznały.
    Znalazłam tę stronę i mam pytanie. Czy ciągle będę dostawać te maile? Czy mogę wcisnąć "Unsubscribe" czy to pułapka jakaś?
    Dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy7/17/2013

    z tego co wiem korzystanie z portalu jest darmowe. Oczywiście są ograniczenia tzn. wysyłanie wiadomości do 3 maksymalnie nowych osób dziennie ale jednak za to nie trzeba płacić

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy7/29/2013

    Ale to już szczyt bezczelności napisałem o usunięcie Mi sfałszowanej daty urodzenia (przy mojej fotce wstawili 21 lat,a mam 57 co nawet z fotki wynika!),to kazali Mi ....
    cyt.
    Tom
    Według naszego systemu sam dokonał Pan zmiany daty urodzenia. Za względów bezpieczeństwa można zmienić datę urodzenia tylko raz. Jeśli jest błędna i nie może Pan jej samodzielnie zmienić, skontaktuj się z Działem Pomocy. Proszę przygotować skan dokumentu tożsamości, żebyśmy mogli poprawić ten błąd za Pana.

    dzisiaj o 05:18
    Jorgus Więc dziękuję za dokonanie manipulacji i dokonywania oszustw ,proszę konto USUNĄĆ ! i nie słać Mi spamów na maila ! Pozdrawiam Jorg 53 Manipulacja danymi osobowymi jak i żądania przesyłania danych osobowych jak to w odpowiedzi Mi Pan podał jest naruszeniem Ustawy o ochronie danych osobowych!

    dzisiaj o 13:33

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy8/13/2013

    trzeba myśleć i świadomie kreować swoją obecność w internecie. jak chcemy porandkować zakładamy profil przez nowe konto mailowe, na którym nie mamy żadnych kontaktów. ja tak robię i nie boję się, ktoś mi coś porozsyła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy8/17/2013

    WITAM, wczoraj odebrałam od znajomej zaproszenie na twoo zarejestrowałam się tam ale przed tem odfistaszkowalam wszystkich znajomych,konto usunęłam jakimś cudem chociaż w ciągu paru minut chciały ze mną rozmawiać trzy osoby,trochę podejrzane. .Obawiam się czy nikt z moich znajomych nie dostał tego zaproszenia,bo tego bym nie chciała....wiecie coś na ten temat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8/20/2013

      I dobrze zrobiłeś.Operatorzy komórkowi dostają setki telefonów z prośbą o blokadę wejścia numeru 60655. UKOIK też został już powiadomiony.

      Usuń
  28. Anonimowy9/04/2013

    Taka ciekawostka: nie wiem czy wiecie, ale większość obsługi Twoo (sekcje polska i angielska) pochodzi z...Polski.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy9/08/2013

    Jak usunac konto gdy zalogowalem sie przez FB ,bo nie wiem jakie haslo (samo wybrało jesli logowales sie przez FB )
    a przypomnienie nie przychodzi :((

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy10/04/2013

    Ci szmaciarze na siłę i podstępem mi tam konto wepchnęli choć ja tego dobrowolnie nigdy nie chciałam i zawsze odrzucałam zaproszenia od znajomych ale miałam konto na netlogu a gdy próbowałam przez komórkę się zalogować i usunąć konto na netlogu bo od miesięcy juz go nie używam to mnie przekierowali na ten posrany twoo i konto założyli i wszystkie dane i foty z netloga tam przenieśli a teraz mam zapychaną skrzynkę mailową ich powiadomieniami o tym kto mój profil na twoo oglądał. No chyba szlag mnie trafi bo nie widzę jak to można skutecznie usunąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10/13/2013

      Hej! Ja na ten portal dostałem zaproszenie od znajomej, która w szkole podstawowej uczyła mnie religii, więc absolutnie nie sądziłem, że to jakiś portal randkowy, nigdy wcześniej o tym nie słyszałem i pomyślałem , że to jakiś kolejny portal społecznościowy w stylu FB, lub NK :) zaakceptowałem zaproszenie i zalogowałem się w tym, faktycznie, od razu odwiedziło mój profil kilka dziewcząt, niby z mojego miasta, już to było podejrzane i niby chciały ze mną pisać, jak napisałem wiadomość, to dostałem odpowiedz ukrytą i pod tym zegar czasu, który odliczał 24godz do odkrycia odpowiedzi, chyba że wykupię jakieś coś tam :) ja wszedłem w ustawienia, edycja profilu, usuń profil i faktycznie trzeba wpisać hasło, ja wpisałem hasło, które przyszło mi na pocztę w momencie potwierdzenia zalogowania się na tym portalu, taka powitalna wiadomość. Istotnie za pierwszym razem mi się nie powiodło, dostałem informację, że hasło jest nieaktualne, więc wpisałem hasło z mojej poczty i też nie poszło, za trzecim razem wpisałem znowu te hasło, które otrzymałem od nich w momencie założenia konta i się udało, napisali mi tylko, że bardzo im przykro, że ich opuszczam:) he he, ale wiecie co, moja żona wie o wszystkim i powiem wam, że to nie portale rozwalają małżeństwa, lecz ludzie sami robią to na własne życzenie, moje małżeństwo ma się nadal świetnie, bo ja zalogowałem się ty dla kontaktowania się ze znajomymi, a nie dla lewego zarywania :) pozdrawiam i apeluję do wszystkich o zdrowy rozsądek, a żadne małżeństwo na tym nie ucierpi :)

      Usuń
  31. Anonimowy10/28/2013

    Moglby ktos pomoc mi w usunieciu archiwum rozmow z twoo? Ja nie znajduje tam takiej opcji :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy11/29/2013

    Rewelacyjny artykół i rozmowy po nim. Pomogły mi podjac decyzję dotyczącą konta na TWOO. Usunąłem je.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy11/30/2013

    Witam. Założyłem konto na twoo po zaproszeniu już od któregoś z kolei znajomego. Nie miałem pojęcia, że to portal randkowy. Teraz zauważam rację niektórych. Ja także dostałem od 3 osób informację, że chcą się ze mną skontaktować, z tym, że wcześniej przeglądałem ich profile, także nie wydało mi się to dziwne, odpowiedziałem na wszystkie, z czego odpisała jedna dziewczyna, muszę przyznać, że bardzo sympatyczna. Co do pobierania pieniędzy po wysłaniu sms-a. Trzeba czytać, a nie bezmyślnie wszystko klikać, jak wchodzimy w to coś o aktywacji sms-em, to zawsze jest zaznaczone przedłuż automatycznie, jeśli będzie poniżej 3pkt. czy coś takiego. Jakbyście to odznaczyli, to pewnie nie byłoby problemu. Co do portalu, to i tak wolę fb, ma więcej opcji, a twoo jest bardzo ubogie, a jakbym miał za to płacić, to już całkiem masakra. Służy mi to do kontaktu tylko z jedną osobą, także nie narzekam na bardzo okrojone możliwości

    OdpowiedzUsuń
  34. Kijowy portal i drogi coś napisze to blokada unlimited i płać...

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy12/09/2013

    Rozumiem, ze w momencie podania hasła do swojej poczty, Twoo wynajduje wszystkie maile do ktorych kiedykolwiek cokolwiek wysylalem i wysyła do nich zaproszenia, tak? Czy fakt, że otrzymałem zaproszenie do dołaczenia do Twoo od osoby o imieniu, ktore jest mi znane, oznacza, że ta osoba dolaczyla do Twoo i Twoo pobralo wszystkie jej maile i rozsyla do innych (w tym do mnie),. Czy jest mozliwa sytuacja, ze ta osoba logujac sie do Twoo wysyla do mnie zaproszenie, nie wiedza o tym?

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy1/10/2014

    Dziękuję za artykuł - bardzo mi pomógł pojąć ideę Twoo - sensowne i logiczne komentarze - cieszę się, że w porę "Was" znalazłam... i nie pospieszyłam z logowaniem... Ufffff..... :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy2/07/2014

    Moim osobistym zdaniem portale typu "Twoo" czy "Badoo" mogą stanowić dobry sposób na zagospodarowanie wolnego czasu, być alternatywną formą rozrywki i w pewnym sensie oderwaniem od rzeczywistości...Nie należy podchodzić do nich sceptycznie, rozpatrywać w kategoriach białe-czarne. Ale nie należy także popadać w skrajności. Każdy z Nas różni się pod względem charakteru, osobowości, ma za sobą różne przejścia, z czym wiążą się zróżnicowane oczekiwania względem wirtualnych znajomości. Jednak należy trzymać rękę na pulsie, zdystansować się nieco i nie wierzyć ślepo w słowa i zapewnienia nowo poznanych osób...Sama się o tym przekonałam i doświadczyłam niemałego rozczarowania, gdy po 6 miesięcznej znajomości mój "serdeczny", internetowy przyjaciel zmienił się o 180 stopni. Do tej pory nie mogę pojąć, jak z dnia na dzień nasze drogi się rozeszły, właściwie wszystko skończyło się jeszcze za nim zdążyło się zacząć...Pomimo poglądów opinii publicznej, racjonalnego rozpatrywania kwestii tego typu znajomości i całej typologii problemu nie da się przejść obok tego obojętnie, puścić wszystkich tych rozmów w zapomnienie, odciąć się od tamtego okresu. Codzienne rozmowy w nocnych godzinach prowadzone przez całe pół roku, poznawanie siebie i swoich upodobań, zamierzeń, celów...Wszystko przemija, rozpada się jak domek z kart. Najgorsze jest to, że ten człowiek rozumiał mnie jak nikt inny, potrafił wysłuchać i pocieszyć, wspomóc radą i podnieść na duchu. Nigdy nie czułam czegoś podobnego, choć spotykałam się w rzeczywistości z wieloma mężczyznami. Los, przypadek, może przeznaczenie zadecydowało, że tam trafiłam,ale ta znajomość przewróciła mi w głowie i zmieniła w znacznym stopniu światopogląd. Czułam się fatalnie widząc, jak cała nasza relacja się rozpada i odchodzi w zapomnienie...Łudziłam się, że tak jest lepiej, że spotkam "prawdziwą miłość" w przyszłości. Niestety, nigdy czegoś takiego ponownie nie doświadczyłam. Jednak dzięki temu incydentowi zdałam sobie sprawę, że zapewnienia mężczyzn są bezwartościowe, nie należy pokładać nadziei w wyidealizowanych marzeniach i "zejść na ziemię". To była naprawdę dobra lekcja, ale przyznam, że wciąż gdzieś w sercu mam żal do tego człowieka i nie sądzę, że wybaczę mu kiedykolwiek. Bawił się moimi uczuciami, stanowiłam swoistą formę rozrywki po utraconej uprzednio miłości, formę rekonwalescencji dla złamanego serca. Konkludując-w internecie można znaleźć wartościowe osoby, ale trzeba zdobyć na odwagę i umówić z takim człowiekiem póki jesteśmy jeszcze "3 metry nad niebem" :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy2/26/2014

    Tez tam przez pomylke weszlam i mam problem z usunieciem konta bo hasla nie pamietam skasowane mam na mailu a kontakt z nimi zerowy o nowe haslo...

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy3/03/2014

    Jeśli logujesz się przez facebook to po prawej stronie są wyświetlane aplikacje i tam powinni się znaleźć TWOO i tam dajesz usuń aplikację i gotowe :) też sie z tym męczyłam bo hasła nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy5/01/2014

    witam jak wykasowac pobieranie z komorki na twoo co siedem dni oplaty jaki sms wyslac i na jaki numer z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  41. Obecność na "Twoo" to szczyt obciachu. Wyjątkowo bym nie chciał poznawać ludzi, którzy naprawdę tkwią na tym portalu i liczą na jakieś atrakcje randkowe. Samo to, jak "Twoo" wciska się na siłę internautom, przemawia za tym, że ten portal to obciach. Jeżeli ktoś tego nie rozumie i brnie w zakładanie konta, udostępnienie haseł do skrzynek, jest po prostu idiotą, choć tego zapewne nie rozumie.

    Prowadzę dość ożywioną korespondencję z ludźmi, co raz to nowymi. Do niedawna było tak, że parę razy w tygodniu dostawałem info o tym, że ktoś z kolejnych rozmówców podał swoje hasło do skrzynki mailowej i "pragnie połączyć się ze mną na Twoo". Klikanie w link blokujący rozsyłanie spamu w przyszłości NIC NIE DAŁO - wszystko się powtarzało. Ostatecznie, utworzyłem w skrzynce filtr na słowo "twoo", który automatycznie usuwa każdą wiadomość zawierającą wyraz "twoo". Teraz już nikt się ze mną nie połączy :)

    OdpowiedzUsuń