19.03.2010

[Update] Zepsuty ponieważ ulepszony

Odwiedzający Cyfropolis być może zauważyli brak jednej, istotnej funkcji. Każda witryna ma odnośniki typu "pokaż starsze / nowsze posty", umożliwiające surfowanie podstronach i archiwalnych postach. U mnie też tak było, ale od niedawna się... zepsuło. Wszcząłem małe śledztwo i okazało się, że właściciel serwisu Blogger czyli Google wprowadził ulepszenia. Jest o nich mowa na blogu Blogger Buzz.
Ulepszenia miały ulepszyć działanie blogów, w tym usprawnić ich przeszukiwanie. Jednak Blogger zapomniał o użytkownikach szablonów wykonanych przez tzw. strony trzecie a z takiego właśnie korzystam. Po nieudanych próbach naprawienia kodu spasowałem. Czekam na teraz na pomoc autora szablonu. Mam nadzieję, że zaginiona funkcja wkrótce powróci. Na razie przepraszam za niedogodności. [I zaczynam myśleć o przeniesieniu bloga na własny serwer].

[Aktualizacja] Autor szablonu pomógł rozwiązać problem - podał mi nowy skrypt przywracający slider. Przy okazji chcę zarekomendować witrynę TemplatesBlock.com jako świetne źródło szablonów do Bloggera, jak widać można przy nich otrzymać pomoc w razie wystąpienia problemów. I to za darmo.